Your browser does not support JavaScript!


Veelgestelde vragen in het Transit Center

  • Waarom zijn de verzendkosten zo hoog (afmetingen)

    De verzending is soms duurder dan de prijs die op de verzendingspagina staat vermeld, omdat er ook lichte, maar grote pakketten zijn. Een voorbeeld is een balklijst. Het gewicht van het goed is 0,5 kg, maar de lengte ervan is 1,5 meter en op basis hiervan bepaalt de vervoerder het zgn. dimensionale gewicht ervan.
  • Wat is de levertijd van de bestelde onderdelen

    De levertijden voor bestelde onderdelen variëren afhankelijk van de keuze van de vervoerder. Afhankelijk van of het de UPS/GLS-koerier (3 - 4 werkdagen) of Kuehne Nagel/Raben (4-8 werkdagen) is.
  • Hoe kan ik voor de bestelling betalen

    De betaling voor de geplaatste bestelling kan via PayPal, Kredietkaarten of via een traditionele bankoverschrijving gebeuren.
  • Mag ik u bellen / kunnen wij u bellen

    Helaas hebben we geen telefonische hulplijn in het Nederlands. U kunt echter wel contact met ons opnemen via e-mail op verkoop@transitcenter.be. Onze consulenten zullen uw vragen tot in detail beantwoorden.
  • Wat te doen als een onderdeel niet past

    Als het bestelde onderdeel niet bij uw auto past, neem dan contact op met onze klantenservice en vul de in §9.1 van de algemene voorwaarden opgenomen retourverklaring in.
  • Hoe kan ik onderdelen aan een reeds geplaatste bestelling toevoegen

    Indien het pakket nog niet is verzonden, kunnen onderdelen aan uw bestelling worden toegevoegd door contact met de klantenservice op te nemen.
  • Wat zijn de verzendkosten

    Gedetailleerde verzendkosten voor zendingen naar Nederland zijn beschikbaar op: https://www.onderdelen.transitcenter.be/shipping.php
  • Kunt u me uw telefoonnummer geven

    Helaas hebben wij geen telefonische hulplijn in het Nederlands. Wij voeren echter wel een e-mailcorrespondentie met onze klanten op verkoop@transitcenter.be
  • Waar is mijn pakket

    U kunt elke zending volgen op de website van UPS/GLS of de Kuehne Nagel/Raben. Het vrachtbriefnummer wordt verstrekt in een e-mail met informatie over de wijziging in de status van de bestelling naar "Verzonden".
  • Kan ik de onderdelen in persoon ophalen

    o Natuurlijk, elk besteld artikel kan persoonlijk opgehaald worden in het zetel van Transit Center in Pędzew (Polen), op de nationale weg 80 tussen Bydgoszcz en Toruń. Directions
  • Waar is uw bedrijf gevestigd

    Transit Center bevindt zich in de woiwodschap Koejavië-Pommeren in Pędzewo (Polen), tussen Toruń en Bydgoszcz. Pędzewo, 87-134 Zławieś Wielka.

    See on map
  • Waarom zijn de verzendkosten hoger dan wat uit het gewicht van het artikel blijkt

    De totale verzendkosten worden niet alleen beïnvloed door het gewicht, maar ook door de omvang van de zending. Als de afmetingen van het artikel te groot zijn, dan worden de verzendkosten hoger.
  • Wanneer zal ik de bestelde goederen ontvangen

    De gemiddelde levertijd van een zending via GLS/UPS is 3-4 werkdagen. Aan de andere kant is de gemiddelde levertijd van een zending via de Kuehne Nagel/Raben 4-8 werkdagen.
  • Is het mogelijk om bij aflevering te betalen

    In het geval van de Nederlandse winkel is helaas de bankoverschrijving of betaling via PayPal, Kredietkaarten de enige betalingsmogelijkheid.
  • Hoe kan ik een product retourneren

    Om een besteld product te retourneren, gelieve contact met onze klantenservice via e-mail op te nemen en de retourverklaring opgenomen in §9.1 van de Algemene Voorwaarden in te vullen. Een ieder heeft recht op binnen 14 dagen het bestelde product zonder opgaaf van redenen te retourneren.
  • Kan ik een klacht over een product indienen

    U kunt klachten over bestelde producten indienen. U hoeft maar contact met de klantendienst op te nemen en vervolgens het klachtformulier opgenomen in §10.3 van de Algemene Voorwaarden in te vullen.
  • Wanneer is de bestelling verzonden?

    Uw bestelling wordt nog dezelfde dag verzonden als deze voor 12.00 uur geplaatst is. Als het pakket te groot is of meer voorbereiding nodig heeft, zoals in het geval van verzending van aandrijfbruggen, wordt de verzendtijd verlengd tot één werkdag.
  • Hoe kan ik inloggen

    Inloggen in onze winkel kan op twee manieren - de eerste bestaat uit het klikken op de rechterbovenhoek van "Inloggen" en het invoeren van uw inloggegevens. Een tweede manier is het invullen van de gegevens tijdens de uitvoering van de bestelling en het selecteren van de optie "Maak een account in de online winkel aan". Er is ook een mogelijkheid om via een facebook account in te loggen.
  • Is het product beschikbaar

    Als er naast het product een oranje knop met de woorden "In winkelwandje" verschijnt, betekent dit dat het product beschikbaar is. Als er geen knop beschikbaar is, kunt u zich aanmelden voor de wachtlijst. Wanneer het product weer beschikbaar is, ontvangt u per e-mail bericht over de beschikbaarheid ervan.
  • Kan ik mijn bestelling intrekken

    Natuurlijk kan elke bestelling worden ingetrokken. Als u uw bestelling wilt intrekken, neem dan gelieve per e-mail contact op met onze klantenservice.
  • Kunt u onderdelen naar België sturen

    o Uiteraard doen wij ook postorderverkoop in België en andere Europese landen. We hebben in totaal 22 winkels in geheel Europa.
  • Kan ik de betaalmethode voor mijn bestelling wijzigen

    o U heeft het recht om de betaling voor de bestelling te wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail op verkoop@transitcenter.be
  • Zal dit onderdeel bij mijn auto passen?

    Om gedetailleerde informatie over de vraag of een onderdeel bij uw auto past, kunt u contact met onze klantenservice opnemen. Onze adviseurs zullen u zeker voorzien van de nodige informatie en nagaan of een specifiek onderdeel bij uw voertuig past.
 
Gebruik trefwoorden om het artikel te vinden.
Geavanceerd zoeken
Transit Center in Europe